viernes, 6 de febrero de 2015

Tant de bo (Ojalá)

Ara entenc les llàgrimes, totes les ensopegades…Ara entenc perquè vaig estar equivocada en braços d’altres i el perquè d’aquells petons que no van durar per sempre. Ara més que mai entenc el perquè de totes aquelles persones que han passat per la meva vida. Entenc tot el que he aprés d’elles, el que m’han pres i el que m’han donat. Entenc tot el dolor, encara que immerescut en moltes ocasions, ha sigut necessari. Ara entenc el perquè...Perquè havies d’arribar tu, amb el teu preciós somriure i canviar-ho tot.
Fas màgia amb mi. Fas que tot el meu món s’ompli de color, d’autenticitat i de moments de veritat. M’has omplert de vida, d’energia, d’un amor capaç d’elevar-me sense aixecar els peus de terra. M’ensenyes a respirar sense dificultat. Et miro i sento aquell no sé què que em fa tremolar, que aconsegueix tornar-me boja, que el meu cor s’acceleri. Fas que tregui la millor versió de mi, i al teu costat he crescut com a persona. Ens complementem a la perfecció i junts, som indestructibles.
Gràcies a tu ara sóc més feliç que mai, i no canviaria cap moment viscut amb tu, perquè cadascun d’ells ha fet que ara estiguem on som.
I pot ser que no sigui per tota la vida (tant de bo que si), però almenys mentre ho és, que sigui de veritat.
Ahora entiendo todas las lágrimas, todos los tropiezos...Ahora entiendo porque estuve tan equivocada en brazos de otros y el porqué de esos besos que no duraron para siempre. Ahora más que nunca entiendo el porqué de todas aquellas personas que han pasado por mi vida. Entiendo todo lo que he aprendido de ellas, lo que me han quitado, lo que me han dado. Entiendo todo el dolor, aunque inmerecido en muchas ocasiones, ha sido necesario. Ahora entiendo el porqué…Porqué  tenías que aparecer tú, con tu preciosa sonrisa y cambiarlo todo.
Haces magia conmigo. Haces que todo mi mundo se llene de color, de autenticidad i de momentos de verdad. Me has llenado de vida, de energía, un amor capaz de elevarme sin levantar los pies de tierra. Me enseñas a respirar sin dificultad. Te miro y siento aquel no sé qué que me hace temblar, que consigue volverme loca, que mi corazón se acelere. Haces que saque la mejor versión de mí, y a tu lado he crecido como persona. Nos complementamos a la perfección y juntos, somos invencibles.
Gracias a ti ahora soy más feliz que nunca, y no cambiaría ninguno de los momentos vividos a tu lado porqué cada uno de ellos ha hecho que estemos donde estamos.
Y puede ser que no sea para toda la vida (ojalá que sí), pero al menos mientras lo es, que sea de verdad.

No hay comentarios:

Publicar un comentario